Google Ads display hirdetések

A Google Ads hirdetésekről az emberek zömének elsősorban a kulcsszavas hirdetések ugranak be, amelyek a Google találati listájának az élén szoktak megjelenni. Bár valóban az a leghatékonyabb hirdetési forma abban az esetben, ha azonnali ügyfélszerzés a cél, azonban abban az esetben, ha inkább az ismertségnövelésre tennénk a hangsúlyt, akkor a Google Ads display hálózatában érdemes hirdetnünk. A Google Ads display hirdetések ugyanis lehetővé teszik számunkra, hogy több százezer weboldalon megjelenítsük a képes, banneres hirdetésünket viszonylag alacsony áron. Sokkal kevesebb pénzbe fog így kerülni a hirdetésünk, mintha a kiszemelt weboldalakon közvetlenül vásárolnánk hirdetéselhelyezést. A Google Ads display kampányt beállíthatjuk CPC alapon is, így csak akkor kell fizetnünk, ha valaki rá is kattint a hirdetésünkre. Hozzáadhatunk konverziókövetést is, így azt is nyomon követhetjük, hogy a hirdetésre kattintók közül hány adott le rendelést, küldött üzenetet, vagy iratkozott fel a hírlevelünkre. Bár a Google Ads display hirdetés inkább az ismertségnövelésre alkalmas és nem annyira az azonnali konverziókra, azonban mégis hasznos, ha látjuk, hogy hozott-e emellett konverziókat is.